Vecka 8

Lite bilder från ett väldigt bra sportlov. Ett sportlov som i år var vecka 8 isället för vecka 9. Ganska dumt om ni frågar mig. Men det kan ni ju förstå varför ifall ni läser mitt förra inlägg.
.
Lovet var iallafall bra ändå och jag hann träffa många fina vänner. En del lite för lite och några inte alls, för de befann sig i andra delar av världen. Inte helt okej egentligen... Och gud vad dålig jag är på att fota,  nästan alla bilder är från samma dag.. Jag måste bli bättre på att fota, så tråkigt att inte ha bilder ju!
.
P.S. som ni märker har jag precis hittat hur man gör effekter på bilderna. Därav de fiina stilfulla effekterna.
.
'

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Sara!

Jag har kommit in till Svenska Skolan i Fuengirola inför nästa år. Jag ska läsa åk2 där. Jag går nu samhäll/ekonomi och har lite frågor till dig som går på skolan nu :)

Är undervisningen bra? Tror du att du kommer vara på samma nivå när du kommer tillbaks till din klass i Sverige? Hur spenderar ni dagarna och helgerna?

Tacksam för svar :) / Erika

2011-03-06 @ 19:17:31
Postat av: Sara

Jag tycker undervisningen är helt okej. Bättre i en del ämnen än i andra.. Men det beror ju en hel del på vilken lärare man har, såklart. Jag tror att jag kommer vara på samma nivå i de flesta ämnena. Kanske inte i fysiken, men det löser sig alltid, är ju bara att kämpa lite extra i trean.



Helgerna spenderar vi antingen ute eller så träffas man och hänger hos någon (bara några stycken eftersom de flesta hemmen är små) eller går till något cafe, går på bio, ja lite vad som. Nu på vintern är det inte så mycket folk ute, så då går vi ut mer sällan än när det var mycket turiser och varmt. Men snart är det säsong igen! :)



Dagarna går man i skolan och sen pluggar eller fikar eller tränar eller gör någonting annat. Man går i princip aldrig hem efter skolan utan hänger med kompisarna.



Hoppas jag kunnat svara på några funderingar och att du får ett bra år! :)



2011-03-08 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0