Helvete

Oj, rubriken blev inte något vidare värst i mitt 100:e inlägg..
.
Men det är vad jag känner för tillfället. Tydligen SKA man åka till el cementario (inte kreamtiorie som jag trodde först). Alla grannar åker tydligen dit, till och med dom som inte känner henne alls. Och JAG som bodde med henne åker inte. Jag är en dålig person. Det sitter till och med en lapp på dörren till byggnaden om vart det är någonstans man ska.
.
En spansk gubbe jag träffade i entren tyckte det var konstigt att vi inte hade denna vanan i sverige. Eller har vi det? Nu ska jag iallafall åka dit vid halv tio med någon random kvinna jag också träffade i entrén. Man vill ju inte var ett dåligt värdbarn. Så nu ska jag stödja familjen i denna svåra tid.
.
Jaja, mitt 100:e inlägg handlade om kulturkrockar. Det är nog ändå ganska passande eftersom min blogg handlar om mitt liv i spanien, som vääldigt ofta innehåller kulturkrockar. Jag kanske inte skrivit ås mycket om det. Så det var väl dags!

Kommentarer
Postat av: nora

Du förstår väl att de förstår att du inte vet vad du ska göra. Såklart de inte blir arga/besvikna vännen!!

2011-03-17 @ 21:29:00
URL: http://ivyandgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0