En fråga

Åhh, nu känner jag mig som en riktig storbloggare! Jag har fått en fråga. Och självklart ska jag svara på den!
.
hej! Undrar hur får man reda på att man kom in på Svesnka skolan, genom mail, brev eller genom telefonsamtal :)?
.
Svar: Jag fick reda på det runt den här tiden (början av mars, v.9) via mail. Faktiskt var det min pappa som fick mailet. Precis ett år sedan idag var det faktiskt. Ganska sjukt. Då var jag i skidbacken i Åre och Spanien kändes långt långt bort och nu har jag varit här i 6 månader. Herregud vad tiden går fort! Däremot vet jag att en del som ansökt efter sista ansökningen fick samtal. Hoppas mitt halvflummiga och lite nostalgiska svar varit till någon hjälp och att du kommer in på Svenska skolan! Om du undrar något mer är det bara att fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0