24 Mars

Idag har det varit fint väder igen. Så det var ju trevligt. Så har jag varit i skolan, det var kanske mindre trevligt, men funkade väl. Fattar dock INGENTING av fysik b, så det suger ju lite halvt sådär. Men det får väl gå. På håltimmen var jag som vanligt i la casa de Charo och åt lunch. Det var också trevligt, som vanligt. Efter skolan hängde ci på terassen i skolan. Trevligt det med. Allt är trevligt. Så det är fint. Sen på kvällen var jag himla duktig och sprang, upptäckte också att min runda är nästan 2 km längre än jag trodde. Så det är bra, trodde nämligen jag var sjukt långsam. Men så var dock inte fallet. Brabra. Allt är bra. Livet leker. typ.
.

Kommentarer
Postat av: IFK Täby takterna sitter i?

2011-03-28 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0