23 Mars

Tänkte att det kanske vore dags att blogga igen, så att ni slipper den där vidriga bilden på mig varje gång ni klickar in på blogge
.
Idag var den största delen av alla skolans gymnasieelever på ett ytterst kulturellt besök på Alhambra som typ är ett slott araberna byggde för läänge sen i Granada. Hade gärna lagt ut massa fina bilder från besöket, om det nu hade varit så att jag var där. Men det var jag inte. Det fanns inte plats för alla att åka idag, vilket betydde att vi är några få stycken (vi var seriöst typ 15 elever i skolan idag) som ska åka i början av juni. Så då kan jag lägga ut lite bilder, men inte än. Det ska vara väldigt fint enligt Pepe iallafall, han har pratat om det X antal gånger.
.
Eftersom vi i princip var ensamma hemma i Funkan (=stackars oss) och var så duktiga och pluggade efter skolan så bestämde jag och Ullis för att låna skolans kök och baka scones till fika. Det var gött!
.

Kommentarer
Postat av: emma

jag skådar en fysik b 'heureka' bok, i bakgrunden! duktig tjej!

själv har jag nationella i fysik b om några veckor...lite lagom kul sådär hehe



fortsätt njut av livet i värmen! du råkar inte va hemma den 1 juni? kanske en liten weekend till sverige skulle passa så du kan gå på min student :D



/emma

2011-04-12 @ 17:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0