13 Mars

Alltså jag är så otroligt dålig på att uppdatera. Men som sagt så har jag inte så mycket att skriva om. Veckan har varit rätt lugn. Gått i skolan och så. Inget jättekul eller jätteintressant har väl hänt direkt..
.
Helgen har också varit väldigt lugn. Jag har blivit väldigt förskyld och vill att det ska försvinna nu nu nu. Så i fredags var vi på bio. Såg Cisne negro, eller black swan som den heter på engelska och den var bra, men väldigt hemsk och lite läskig.... Igår var jag först på loppmarknad för att leta efter en cykel, men jag hittade ingen, så det sög. Sen var jag och värdfamiljen i miramar och tittade på kläder. Sen var jag på prommenad med Ullis. På kvällen var jag bara hemma hos Ullis och tittade på film och sen sov jag över. Orkade inte gå hem och det var sent. Och jag har en tandborste där, så det är nästan som om jag bor där.. hehe.
.
Idag ska vi plugga lite och så och sen ska jag hem och chilla och plugga lite till. Blir nog en rätt soft söndag tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pluggar ni på bilderna?

2011-03-14 @ 17:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0