Yoga

Okej, kom på att jag glömt berätta om en jätterolig sak som jag var med om förra veckan.
.
Jag och Olivia bestämde oss för att testa yoga. Jag har gjort yoga några gånger förr, så jag visste vad jag hade att förvänta mig.
.
Men det vi var med om var ingenting som den yogan jag gjort tidigare. Men det var riktigt roligat att ha testat.
.
Okej, passet började med att vi alla satt i en ring och sjöng en indisk sång. Alla sjöng med inlevelse och blundade. Kändes lite sektlikt må jag säga.
.
Sen var det dags för gorillan. Det gick ut på att springa runt så mycket man kunde som en gorilla. Och sen skulle vi dansa. Dansa hur vi ville till coldplay. Hur mycket yoga är det?
.
Sen var det lite diktläsning. Ligga heeelt still på golvet i 20 min och några få yogaövningar. Men hela tiden yogaandningen såklart (som jag inte klarade)..
.
Haha, det var iallafall en intressant upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahah! skulle jag vilja prova, lät ganska speciellt :P

2011-01-17 @ 20:30:24
Postat av: Ida

hahahhahah! skulle jag vilja prova, lät ganska speciellt :P

2011-01-17 @ 20:30:55
Postat av: pappa

Du har ju en yoga matta hemma så det är en bra början. Skämt åsido så ska man inte underskatta hjärngymnastik. Det gäller att vidga vyerna för att kunna "think out of the box".

2011-01-18 @ 10:55:29
Postat av: Ellen

haha pappa du är en rolig prick! :D

2011-01-18 @ 16:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0