9 Januari

Tillbaka i Funkan. Har haft redig ångest inför detta, men nu känns det faktiskt riktigt bra. Även om lovet varit riktigt jättebra och jag gärna skulle stannat åtminstode en vecka till... . Dagen började redan klockan 05.00. För mitt plan gick tidigt. Resan gick bra och jag sov i olika obekväma positioner hela vägen.Väl framme tog vi tåget mot Fuengirola. . Jag och Nora satte oss på ett kafé och drack kaffe direkt. Vi tänkte att vi behövde göra något trevligt ifall det ångestartede att ingen skulle vara hemma i våra lägenheter skulle inträffa. Så vi drack kaffe och det var trevligt. . Sen tog jag ne taxi hem. Och som tur är var det folk hemma. Alla var faktiskt hemma. Och i lägenheten väntade många trevliga överraskningar. Det bästa var att jag fått en tv. Och att hon tvättat och massa av mina skor, så nu är mina converse fiina igen ( kanske lite väl vita, men det fixar sig). Dessutom fick jag en klocka i julklapp. Och Chica sa att hon längtat efter mig! Allt är bra här hemma alltså. . Efter en kulinarisk spansk måltid (ägg, pommes och pata negra) gick jag till Baskin och fikade med Olivia och Siri. Väldigt trevligt det med. Sen gick vi hem till Olivia och drack te. NAJS vare! . Nu ska jag äta, ducha och titta på Tv!

Kommentarer
Postat av: Ida

Yes äntligen ett inlägg :) Hoppas du har det bäst, vi saknar dig redan <3

2011-01-09 @ 23:00:42
Postat av: anna w

åh,och jag har precis kommit hem!! längtar också efter diiig, dumt att vi inte hann ses! (men man vet aldrig när vi dyker upp o hälsar på... :):) puss!

2011-01-10 @ 17:35:16
Postat av: ulrika

Mysigt det låter vi seees snaaart!!! <3

2011-01-11 @ 09:34:14
Postat av: farfar

Nu önskar vi dig en riktigt god fortsättning på ditt spanska äventyr. Här håller snön på att töa bort och vi längtar till våren. Lyser soen på dig? Farmor hälsar.

2011-01-11 @ 11:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0