15 Januari

Oj, jag är verkligen inte bra på att blogga. Vi får hoopas att jag blir bättre, även om jag inte tror det.
.
Gårdagen då. Först var jag i skolan. Satt i solen på luchen och nu är fejset rött. Snyggt. Efter skolan gick jag, Olivia, Siri, Nora och Viktoria till en restaurang vid stranden och drack kaffe. Sen gick vi till skolan där vi trodde vi skulle få gratis fika. Men icke, vi var för tidiga. Så istället gick jag, Nora, Viktoria och David till mitt och Ullis stammisställe Palas. Sen gick jag hem. På kvällen mötte jag upp Olivia, Nora och Viktoria. Vi satt på Casa Colon och snackade. Sen skulle dom till Travellers, men som den pussy jag är gick jag hem eftersom vi var rätt nära där jag bor.
.
Haha, kul inlägg.. Men men, you have asked for it. . Igår var det också Ulrikas födelsedag. Men den tillbringade hon i Sverige. GRATTIS ULRIKA! Att det var Ulrikas födelsedag betyder också att det är EN VECKA kvar till min egen födelsedag. Herregud, kommer kännas konstigt att fira födelsedagen här. Som tur är får jag en födelsedag hemma också, eller vi ska fira min födelsedag hemma också iaf :) Även Emelie fyllde år i torsdag, GRATTIS EMELIE! .
.

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart vi ska fira din födelsedag här hemma!!! :D

2011-01-15 @ 19:34:03
URL: http://knockonmydoor.blogg.se/
Postat av: pappa

Du får vänta till februari med presenterna. Men den som väntar på något gott...

2011-01-17 @ 08:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0