9 Februari

Jag ville bara hälsa att jag lever och mår fint. Lite för bra ibland. Höhö. Nejmen, jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, har varit upptagen. Förra veckan med fysik-plugg, men nu är det över så det är skönt, ett ångestmoln som är puts väck.
.
Min kamera har varit lite skadad, eller snarare mitt minneskort. Men efter lite teknisk support från fina Anna så är den på banan igen. Så nu kan jag börja fota igen! Kulkul!
.
Vad har jag haft för mig då? Jo ätt olika. Mycker fysik såklart. Men denna helgen som var har varit hur grym som helst, det är sånna helger som gör att jag är så glad att jag är här i Spanien. Eller ja, det är mycket som gör mig glad att vara här. Hela senaste tiden faktist. Så det är rätt skönt. Ojdå, svammelsvammel, nu bjuder jag på lite bilder från helgen istället (Ullis bilder).
.

Kommentarer
Postat av: Anna W

hihi det var så lite ;) men va, har ni badat?!?! bikini?? i februari?? hur avundsjuk blir inte jag! var det iskallt? :P pusss!

2011-02-10 @ 12:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0