Veckan som varit

Den senaste veckan har varit super faktiskt. Torsdag förra veckan kom släkten. Och det var jättekul och att ha dom här i några dagar. De hade gärna fått stanna lite längre dock. Men man kan inte få allt.
.
I tisdags åkte familjen, vilket betydde att jag kunde bjuda över Ulrika på hotellfrukosten istället för dom. Hade ju varit fruktansvärt trist att äta själv. Efter skolan var det först plugg på cafe med Ulrika och sen bar det iväg till IKEA med roliga människor. Najs och gött var det.
.
I fredag blev det strandhäng efter skolan. (Jag har skolan 11.10-12.10 på fredagar) och på kvällen blev det hotellmys med Ulrika och Nora. Det var ganska så jättebra. Vi var sjukt vuxna och köpte olika skinkor och ostoar och sådant och drack vin på balkongen. För det är sånt man får göra när man är 18. Och det är ganska gött det med (även om det billiga skitvinet vi köpte inte var så himla gött).
.
Lördagen bar det av till den finfinfina staden Sevilla. Jag underdriver inte. Den var så himla fin. Om jag ska bo någonstanns i Spanien skulle det vara där. Förrutom att det var rätt varmt, 32 grader, i april! Galet. Jag och några till var lite spontana och stannade kvar där och gick ut på kvällen. Kul var det med!
.
Jättetråkigt utan bilder, jag vet. Men det blir nog en bildboom sen, måste bara stjäla lite bilder från Ullis och Noris först. Höhö

Kommentarer
Postat av: Bloggproffs1

Du får gärna ta med dom 32 graderna när du kommer hemi sen :)



Ett tips bara! Om du inte vill göra punkter när du ska styckeindela, så testa att hålla in shift samtidigt som du trycker enter. Brukar funka :)



Pussi

2011-04-13 @ 11:13:57
Postat av: Erland Aspelin

Kära Sara



Tack för några härliga dagar hos dig. Vi njöt av det sköna vädret och den goda maten. Jag noterade en uppgång på 2,5 kg. Någon tid för att springa bort överfödet fanns ju inte. Roligt också att träffa din värdmamma. Nu vet vi att du är väl omhändertagen. Men fortfarande tycker vi att du är tuff som klarar dig på egen hand i den stora världen. Nu är det påsk och våra tankar går till dig.Må väl. Kramar.

Farfar och farmor

2011-04-23 @ 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0