29 September

Sen sist har det väl inte hänt någonting speciellt egentligen. I måndags var jag i skolan och sedan gick jag och pluggade matte och det gick bra, nu har jag fattat matten litegranna tror jag. Förutom svåra logaritm-tal då. På kvällen var jag bara hemma och chillade och pratade med min värdfamilj. Vi ska åka till IKEA någon gång efter ferian. JAG SKA FÅ EN SKRIVBORDSLAMPA! Det behöver jag verkligen, det är sjukt jobbigt att alltid behöva ha tänt i taket!

Igår var jag också i skolan. Såklart. Efter skolan fikade jag lite med Malin, Becka och Ida, det var ytterst trevligt. Och det mest produktiva jag gjorde på kvällen var att följa med Chica och handla. Hon som stod i charken sa att jag var duktig på spanska, då blev jag glad. Men jag tycker det går liite trögt med språket måste jag säga, men jag försöker. Och jag ska börja försöka ännu mer.
Idag har jag också varit i skolan då. Riktigt seg dag var det. Och efter skolan var jag duktig x2. Först pluggade jag fysik ett tag. Vid halv 6 gick jag och Cilla och kollade in ett gym och vi åtta provade vi på ett body pump-pass där. Det var sjukt jobbigt men jättekul och gymmet var nytt och fresch! Tyvärr ligger det i ett dåligt område med mycket knark och sådant, så man ska inte gå dit själv på kvällen...
Sjukt taggade inför Body Pump-passet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Låter läskigt med omgivningen till gymet. Du kommer att bli grym på spanska. Kanske lika bra som jag.

Kram pappa

2010-10-01 @ 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0