26 September

Den här dagen har varit rätt soft den med. Efter att jag ätit lite frukost chillade jag lite och gjorde några mattetal (ytterst få) och lyssnade lite på min ljudbok. Sedan gick jag in i köket och då frågade Chica om jag ville följa med henne och Carmen till marknaden och det ville jag såklart. Så jag väntade lite på att dom skulle bli färdiga och sen gick vi. Det var en rätt liten marknad, tydligen ska den på tisdagar och lördagar vara myyycket större. Jag köpte mig iallafall en solfjäder, det är ett måste här i spanien, alla har en och nu även jag!
Två bilder i en, en springklädd Sara med solfjädern!

När vi gått på marknaden i ungfär en timme begav vi oss hemåt igen. Eller det trodde jag. Men som vanligt skulle dom stanna på en bar och dricka öl. Så där satt vi ett bra tag innan vi gick hem (baren är precis mittemot porten).
Sedan vid fem åt vi middag fast det var ju typ lunch. Sedan chillade och pluggade jag lite till, är rätt ineffektiv, men lite fick jag gjort iallafall. Så det var helt okej. Vid 7 var jag så duktig att jag gick ut och sprang. Hurtighetspoäng till mig!
Puss på er där hemma! Jag saknar er muchomucho!

Kommentarer
Postat av: Annicka W

Va? Springer du med solfjädern ... eller? Fikat på Strand med din trevliga familj i dag. Har hört att du är en fena på flamenco redan. Kram, annicka

2010-09-26 @ 22:59:29
URL: http://www.skane.se
Postat av: Annicka W

2010-09-26 @ 23:00:17
URL: http://www.skane.se
Postat av: Ida

Vi saknar dig också!! <3

2010-09-27 @ 16:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0