22 September

Hej hej, det har varit lite dålig uppdateringsfrekvens på senaste tiden. Det beror väl mest på att jag inte haft så mycket att skriva om. Livet här flyter på! Men det är bra! Har börjat komma in i någon slags vardag.
Helgen var bra och rätt lugn, vi var ute på fredags- och lördagskvällen. På Lördagen var jag först på stranden med Cilla och Moa och på eftermiddagen med Rebecka, Ida, Malin och Malin. På söndagen var jag och fikade/pluggade/chillade på ett cafe med Rebecka, Ida och Malin, det var trevligt trevligt.
I måndags var det Rebeckas birthday, de andra gick ut på kvällen, men jag var så trött att jag typ sova hela dagen + hela kvällen, jag var nog lite sjuk också. Så det var bra att jag stannade hemma.
Igår var det skola som vanligt, hade en sjukt flummig estetisk verksamhets-lektion men annars var det inga konstigheter. Hänger förresten med bättre i matten nu. Men fysiken är lite kom si kom sa. Men idag läste jag och förstod en del lite bättre. Men det känns inte 100 än. Får se hur det blir.
Efter skolan drack  jag först kaffe med Beckis och sen gick hon hem, så då gick jag och fikade (tog inget) med massa andra tjejer från skolan.
Idag var det också skola som vanligt och efter skolan gick jag och fikade med Moa och Gabrielle, det var mycket mysigt!
Klockan 21 ska jag och mi familia ut och ätas middag någonstanns för att fira att min värdbror fyllde 20 år igår.
Imorgon ska vi ha stranddag med skolan om det inte blir dåligt väder, så nu ber jag till vädergudarna att det ska bli sol! JAG VILL INTE HA VANLIG DAG FÖR JAG HAR INTE GJORT MATTEN! OCH JAG ORKAR INTE IDAG!
För övrigt vill jag bara säga att jag blir jätteglad och lycklig för alla kommentarer, ni är bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0