22 September

Som jag skrev tidigare så skulle vi ut och äta vid 21. Så blev det inte riktigt. Klockan 21.30 gick jag ut i vardagsrummet för att kolla läget. Då frågade Carmen mig om jag skulle ut för jag hade så fin klänning(hade haft den i skolan också, så det var inte så att jag hade bytt om till den), detta gjorde att jag började undra. Kanske hade jag hört fel förrut och det bara var Chica som skulle ut och äta. Och vad skulle isånnafall jag äta till middag. Lite panik fick jag, och dessutom tyckte jag det var lite pinsamt. Där kommer jag och tror att jag ska gå ut och äta middag med dom. Så jag gick tillbaka till mitt rum. Men allt löste sig lite innan 22 kom Chica in i mitt rum och sa att vi skulle gå och äta. Och nu kom jag tillbaka, och jag ska gå i skolan klockan 09.00 imorgon bitti. Eller vi har stranddag med skolan. Men det var en trevlig middag iallafall, fast jag var lite lost när de pratade, för de pratar sååå snabbt med varandra!

L
Här är alla tjejer i mi familia; Jag, Chiqui, Chica, Isa, Carmen y Abuela!
PUSSOCHKRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, vad bra att du fick mat trots den sena timmen. Här skiner solen. Hoppas ni har lika fint väder som vi så att ni får en skön stranddag. Skönt med lite avkoppling även om väl inte studierna blivit allt för betungande än!?

Vi drar till Skåne i kväll. Kram M

2010-09-23 @ 10:14:34
Postat av: Rebecca

Åh vad fina ni är :)

2010-09-23 @ 13:16:34
URL: http://lacostaderebecca.blogg.se/
Postat av: ida

Haha abuela ser ju klockrent galen ut på den bilden ;)

2010-09-23 @ 20:08:27
Postat av: Emelie

Hahaha söt farmor!!! Jag saknaaaar dig sara

2010-09-23 @ 20:27:19
Postat av: doris

HAHHAH fett skön tant på bilden läng till höger!Saknar dig Sara hoppas du har det bäst, vi måste skypa snart!:D pussar

2010-09-24 @ 18:22:33
Postat av: Anonym

2010-09-24 @ 20:43:36
Postat av: pappa,mamma, Ellen, farfar, farmor, Ann,Per o Johanna

Klassiska fejs. Kivik hälsar.

2010-09-24 @ 20:45:56
Postat av: Farfar

Käraste Sara

Nu är det äpplemarknad och vi har bilkaos på Kivik. Vi saknar dig här. Men det är skönt att veta att du har det bra i den spanska solen. Stor kram från mig och farmor.

2010-09-25 @ 18:14:01
Postat av: saga

hahahaahahahhaahha älskar tanten!! å saknaar diig! låter som du har det bra iaf! vi får skypea snart! vill höra aaaallllttt! PUSS

2010-09-27 @ 04:36:25
Postat av: Olivia

sara (tror hon) är söt ;) abuelan alltså! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0