16 September

Idag var det första dagen sen jag kom som det varit molningt här. Men om jag ska vara ärlig var det ganska skönt. Det är så himla varmt här annars och det blir så himla lökigt.
Idag hade jag bara en lektion och det var två timmars fysik. Det ärl ite jobbigt för min fysik- och mattelärare är sjukt dålig. Så jag kommer få lääsa väldigt mycket själv. Men det fixar jag nog. Får bara plugga lite mer än jag gjort tidigare och försöka fjäska mig till mina älskade sverigeklasskamrater som jag kan kolla på! :)
Till skollunch blev det någon slags typ panerad korv som var inrullad i skinka, det var sjukt äckligt så jag åt bara bröd och päron.
Sedan gick jag till biblioteket och pluggade lite fysik (duktigt va?) medan jag väntade på Malin som hade Individuellt val, vilket jag slipper(!).
Vi gick till ett shoppingcenter här i staden som jag typ bor bredvid som heter Miramar och är jättejättestort. Vi skulle köpa randiga block, kolla lite kläder och Malin skulle köpa ett par tennisskor. Men det var helt sjukt, vi hittade inga randiga block! Vi hart letat på andra ställen förrut och inte hittat några då heller, de verkar bara använda rutiga block här. Så vi fick gå in till stan och leta istället och där hittade vi som tur var randiga block(sjukt fula) i en liten liten papelería.
Sedan mötte jag Moa som var på väg hem, så jag tog sällskap med henne hem.
När jag kom hem var jag sjukt trött, men jag gav mig ut och sprang ändå. Men det är inte kul att springa här, det är så jobbigt när man bara springer på vilja. Var nära att börja gå flera gånger, men höll ut. Bläää, hoppas det går lättare snart när det blir lite kallare.
Inte ens att springa hela vägen längs strandprommenaden gör det roligare, det är bara en plåga!
Haha, det här var min otroligt intressanta dag, hoppas ni har haft en bra dag!
Saknar er, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: ELlen

Nu när man kommit in i vardagen inser jag hur mycket jag saknar dig! :) Puss till världens bästa syster!



Kramar o pussar från ELlen

2010-09-17 @ 12:15:10
Postat av: M4LL4N

Sören charmören! Ville bara säga att jag saknar dig himla mycket. Pussi

2010-09-17 @ 16:54:09
Postat av: Malmström

Sara, Vad kul att läsa din blogg. Hoppas verkligen att du får ett underbart utlandsår, blir spansktalande och har kul. Kram från hela familjen Malmström

2010-09-17 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0