8 Oktober

Dagen började dåligt, med att Cilla och jag hoppade över vår sovmorgon för att gå till gymmet och träna vid 09.30. Väl där håller de på att renovera, så det är stängt tills på onsdag! Blää för dom.

Så då gick vi bittra hem igen och jag tittade på tv/sov.
Vid 2-tiden gick vi till stranden där massa från skolan var, vid halv 5 gick vi hemåt. På vägen gick vi förbi feriaplatsen och fick tjusiga hattar. Sedan gick vi och drack kaffe. Sen gick vi i lite affärer och sedan förtsatte vi taska hemåt.
Det var dagen hittills, ikväll ska jag nog gå på ferian tror och hoppas jag!
Cilla, jag och Moa i våra fina hattar
Dricka kaffe!
Idag har jag för övrigt längtat hem rätt mycket, längtar till i jul då jag får träffa er alla! Och till om 20 dagar då världens bästa familj kommer hit!
På tal om jul...
...så har de redan börjat sälja chokladkalendrar och tomtar här!
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Längtar tills du kommer hem också! <3

2010-10-08 @ 20:24:58
Postat av: Ellen

Jag längtar efter dig massor! :D jag längtar tills julen! och jag vill vara där du är! här är det grått och kallt och trist! blää nu har höstjackan åkt fram också! :(

PUSS världens bästa!

2010-10-08 @ 21:00:40
Postat av: Anonym

Har de jultomtar, granar och julklappar i Spanien?

Ni kanske kan få tomteluvor på fiestan?

kram pappa

2010-10-09 @ 21:14:52
Postat av: Anonym

ferian menar jag förståss.

pappa

2010-10-09 @ 21:16:10
Postat av: anna

vill också vara hemma till juuuul! :) :) här nere i aussie har de också börjat slänga fram julgrejerna, helknäppt.



vad ska ni hitta på med la familia när de är nere? och hur länge stannar de? PUSS! <3

2010-10-10 @ 07:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0