7 Oktober

Idag har jag varit ledig hela dagen och det ska jag vara imorgon med, för det är nämligen feria här denna veckan! Ferian började igår och det är som ett större kiviks marknad med massa massa lampor och folk. Sen är det massa så kallade casetas som man kan gå in och dansa och äta och så i. Det är också massa grejer som typ parad och sånt och alla går runt i flamencoklänningar!

Igår var jag först i skolan, sen och drack kaffe och sen var det elevrådsmöte (jag är med i elevrådet!). På kvällen var vi först och åt middag för att fira Cicci, 19 personer var vi som åt, så det blev ett långbord! Sedan gick vi till ferian. Malin och jag beslutade oss för att vara riktigt spanska och dansade med min värdfamilj och sen dansade vi sevillana och grejer! Himla kul faktiskt!
Idag har vi varit ett gäng på stranden och sedan satt jag, Malin, Moa och Cilla och fikade. Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, vi får se helt enkelt!
Malin, Johan och Moa
Utanför ferian
Feria!!
Malin med våra bunuelos!
Fuul bild på mig och min värdfamilj! (+ misslyckat försök att redigera!)
Fiin bild på Malin och min värdfamilj.

Och idag fyller min underbara farmor år, GRATTIS!
puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

NJUT av ferian, det är goa grejer det =) haha!

2010-10-07 @ 21:27:42
URL: http://lacostaderebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0