4 Oktober

Idag är det kanelbullens dag, men jag har inte ätit några kanelbullar. Dom var slut i den svenska affären när vi kom dit, så det blev inga! Men jag har lovat min värdmamma att jag ska baka till dom någon gång, så någon gång
får jag bullar iallafall!
Dagen har varit bra. Först var jag i skolan och så. Sen var jag och pluggade och drack kaffe med Johan på Baskin. Vid 6 mötte jag upp Cilla och vi gick på spinning. Det var grymt jobbigt. Helt sjukt faktiskt. Men vi ska fortsätta. Nu jävlar alltså ska jag bli vältränad, haha!
Lördagskvällen var jättetrevlig. Vi var 8 stycken som satt på en bar i hamnen och typ pratade och spelade lite biljard. Sedan gick några av oss till en vattenpipebar som ligger jättenära där jag bor. Jag var hemma vid två och då satt Chica och Carmen fortfarande och kollade på tv. De sa att jag kom hem tidigt, haha, det skulle aldrig hända hemma där jag behöver vara hemma vid den tiden!
Sjuuuukt bra bild på mig och Malin från i lördags



Biljard




På söndag förmiddag hade jag plannerat att gå till gymmet. Men som allt annat i denna staden är på söndagar var det stängt. Stackars mig! På eftermiddagen följde jag med familjen till la romeria. Där träffade vi massa spanjorer som var himla trevliga, åt massa mat och dansade!
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag åt en stor fet kanelbulle och den var jättegod! :D

2010-10-06 @ 20:11:48
URL: http://viibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0