28 Oktober

Oj vad dålig jag blivit på att uppdatera. Men sen har jag ju aldrig sagt att jag är en bra på att uppdatera (förrutom när jag VAR det).
Veckan har varit brabra. Förrutom att min kära träningspartner har gjort illa tån och inte kunnat träna med mig så mycket. Så idag tar jag fridag från träningen, haha! Nej, men jag gillar faktiskt att träna här, men jag orkar bara inte idag.
.
En annan sak som var lite halvdålig var att jag inte fick MVG på mitt spanskagrammatik-prov. Det sög lite granna eftersom jag faktiskt BOR i spanien. Men men, det gör inget säger min lärare. Men jag får skylla mig själv som STRUNTADE i att plugga in dom 45 oregelbundna verben för att jag tyckte det var otroligt mycket trevligare att gå till stranden och sen titta på film hos Moa och Cilla i söndags. Ja, det är inte direkt synd om mig..
.
Vale vale, denna veckan har varit väldigt lugn hitilills, har pluggat lite lagom mycket (läs: väldigt lite) men ändå fått en hel del gjort. Det är ganska konstigt faktiskt. Men jag kan inte säga att jag inte gillar det!
.
I måndags efter skolan fikade jag med några från skolan och tränade. I tisdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Hmm, jag börjar få närminnesförust. Men något gjorde jag iaf och på kvällen tränade jag. Igår efter skolan var jag på Baskin och pluggade och på kvällen tränade jag. Och idag efter skolan var jag kvar i skolan och drack kaffe och åt kex (skolan bjöd) och tittade när dom som har matte B pluggade inför provet. Egentligen skulle jag och Olivia gå fika med Madde och Linnea sen, men vi var kvar i skolan så sent (till typ tip över sex!) så vi gick hem istället. Och nu är jag hemma och chillar med Kungarna av Tylösand. Tror jag kommer göra det resten av kvällen. Känns rätt bra faktiskt, har massor av program att ta igen.
.
För övrigt har jag varit väldigt social med familjen denna veckan. Jag har kollat på tv med dom två gånger. Vi har sett en tv-serie om prins Felipe och hur han träffade Letizia. Alltså typ som en serie med skådespelare om deras liv. Ganska konstigt men intressant. Hela familjen samlades i soffan och såg detta. Rätt trångt men lite mysigt. Haha, sjukt oklart inlägg detta.
.
Om en vecka kommer min familj. EXCITED!!
.
Jag längtar till helgen, det ska bli kul! Men jag vet inte vad jag ska klä ut mig till än.. Något förslag?
.
Over and out

Kommentarer
Postat av: ellen

Du måste ta reda på typiska spanska saker som jag kan köpa! :D Puss

2010-10-29 @ 20:44:31
Postat av: Mamma

Hej,ja nu kommer vi snart! Har du programmet klart?

Hoppas vi kan bada!!!!!! M

2010-11-01 @ 12:41:32
Postat av: pappa

Kollade just vädret. Det verkar bli bra torsdag fredag hyfsat lördag söndag men dåligt på måndag. Vi får anpassa oss toll det:-)

2010-11-01 @ 15:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0