24 Oktober

Dagen började med att jag och Cilla gick till gymmet. Gick dock rätt dåligt idag, var trött i musklerna. Men huvudsaken är att jag tränade och försökte.
.
Sen åkte jag och Rebecka till Malaga och turistade runt litegranna. Ganska konstigt egentligen att jag varit här i 7 veckor utan att ha varit där. Men nu blev det av iallafall. Det var en jättefin stad som vi (iallafall jag) gillade mycket. Det var trevligt att vara med Rebecka också, vi ses alltför sällan trots att vi bor i samma stad och går i samma skola, ganska konstigt faktiskt.
Becka på ett torg i Malga



Jag på en liten restauranggata (observera ungen som tycker jag verkar dum huvudet)


Caféet där vi åt lunch som Rebeckas värdmamma rekommenderat, det var lite dyrare men hade jättegott kaffe, vilket är ganska ovanligt i detta land



Min sallad, nordico hette den, jag undrar var i Norden man får sin sallad såhär? God var den iallafall och mätta&belåtna blev vi!



En jättestor katedral som man tydligen SKA se när man är i Malaga, så självklart gjorde vi det



Rebecka (som hann med lite shopping) utanför katedralen. Den var helt sjukt stor, detta är bara en liten del.
.
Bredvid den stora katedralen fanns en liten typ kyrka, där inne var det gudtjänst med massa finaklädda människor. När vi stod där och tittade (dörren var öppen och det var fler turister där) började min mobil ringa. Den hade inte ringt på hela dagen, men såklart skulle den ringa när jag var i kyrkan! Sen såg vi att det stod en "klädd" bil utanför, det var alltså ett bröllop vi sett!
Och innan vi åkte hem blev det såklart glass-paus!
.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, antingen träffa Rebecka och Ida eller kolla på film här hemma. Vi får se vart kvällen för mig helt enkelt!
.
Puss&kram



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken mysig dag, saknar er båda två!! <3

2010-10-24 @ 12:11:03
Postat av: aussie

saknar dig saris kanaris!! men du måste börja blogga oftare, jag kikar ju in varje dag här nere och hoppas få läsa hur du har det och får mig en besvikelse nästan varje dag.. du ser iallafall lagom brun ut!! saknar dig fina vän

2010-10-28 @ 14:49:14
Postat av: Farfar

Ja, Malaga är en härlig stad liksom Alhambra och Granada. Roligt att se alla foton som du tagit.

Må väl och var rädd om dig.

Farfar

2010-10-30 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0