15 Oktober

Det här har varit en riktigt bra dag. Dagen började med att jag gick upp vid kvarti nio och gjorde frukost. Vid nio skypade jag med världens bästa Anna och det gjorde mig väldigt glad!
.
Sedan hade jag min enda lektion, som var en rolig men riktigt jobbig idrottslektion som jag uthärdade trots ordentlig träningsvärk i benen. Sen blev det lite försök till historieplugg i biblioteket med Johan och Cilla. Det såg nog riktigt nördigt ut när alla satt där med sina datorer, haha!
.
Sen var jag hemma vid 4 och då fick jag, som inte ätit någon lunch, en sjukt god grönsakssoppa. Och när jag gick in på mitt rum låg det ett paket på min säng! Gissa om jag blev glad! Det var ett underbart paket från mina älskade vänner Ida och Ulrika! Ni är för gölliga tjejer!!
.
Mitt fiina paket, ni anar inte hur glad jag blev!
.
Vid kvart i fem gick jag och Cilla till gymmet (trots min grymma träningsverk!) och det var himla skönt. Älskar att gå till gymmet!
Linnea, Madde, Jasmine och Cilla i ett utegym som finns i parken vid skolan för någon dag sen
.
Vid sju åt jag och massa andra från skolan tacos-buffé på svenska restaurangen. Det var också himla gott. Efter maten delade vi upp oss, en del skulle ut och vi andra gick och köpte milkshake. Vi ville inte vara ute sent eftersom vi ska på utflykt imorgon och ska befinna oss vid skolan vid nio imorgon.
Milkshake

Jag och Cilla med våra Milkshakes
Siri och Cilla

Efter milkshaken gick några hem och några vidare till kära Café Baskin för en kaffe con leche och även det var himla trevligt! En bra kväll helt enkelt.
Carl, David, Cilla, Olivia och Siri på Baskin
.
Nu borde jag verkligen sova, ska upp rätt tidigt imorgon, på en lördag! Men är det utflykt så är det..
.
Puss&kram





Kommentarer
Postat av: Anna

världens bästa är det du som är!! :) är fortfarande glad sen igår, det gör vi definitivt om snart! hoppas utflykten var kul :P puss!

2010-10-16 @ 09:18:41
Postat av: pappa

Det var tur att du fick det paketet i alla fall. Vi får nog ge upp hoppet om att vårt kommer fram. Undrar vad som hänt. Man kanske inte ska skicka te..

Vi får ta med oss när vi kommer istället.

Kram

2010-10-16 @ 11:22:18
Postat av: Ida

Åh du har fått det nu!! :D Du måste ge mig en rejäl utvärdering om vad du och rebecka tyckte om chokladen, jag är nyfiken ;) skype snart?? <3

2010-10-16 @ 13:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0