10 Oktober

Vad har hänt sen senast jag skrev då?

I fredags kväll var jag uppe på ferian med Olivia, Jasmine, Linnea och Madde. Det var himla trevligt!
Jag, Jasmine och Linnea på tjurkarusellen
Jag och Olivia
Igår när jag vaknade upp regnade det här på solkusten och det gjorde mig faktiskt jättglad, jag älskar regn, det är mysigt! Det innebar också att jag kunde ligga kvar i sängen och kolla på webb-tv hela förmiddagen. På eftermiddagen gick jag,  Cilla och Moa till köpcentrumet Miramar som ligger precis brevid där vi bor. "På vår sida av stan" så att säga, haha!
Jag och Moa utanför Miramar
Moa och Cilla med slottet i bakgrunden
På kvällen mötte jag upp Olivia och vi satte oss på ett café och drack kaffe och åt glass, sen kom Linnea och Madde också. Efter ett par timmar kom även Rebecka och Ida dit och satte sig. Det var väldigt trevligt för vi har typ inte setts på några dagar!
Idag skulle jag ha pluggat med Cilla, men jag blev tvungen att följa med min familj till ferian för annars skulle jag typ inte få någon mat. Så vi var där och åt och dansade och drack. Trevligt det med. Men jag gick hem lite tidigare, de är fortfarande kvar där, men jag var så himla trött så jag gick hem tidigare. Nej, snart ska jag nog ta mig en kokosyghurt, de är mina favvos här nere alltså, grymt gott!
Chiqui, abuela och Jag på ferian

Kommentarer
Postat av: pappa

Hoppas det inte regnar när vi kommer. Vi behöver lite sol!

2010-10-12 @ 12:39:00
Postat av: Anonym

Hoppas det inte regnar när vi kommer. Vi behöver lite sol!

2010-10-12 @ 12:39:58
Postat av: Farfar

Käraste Sara´

Vi följer med intresse ditt blogg. Roligt att läsa om dina upplevelser. Vi tycker att du är jätteduktig som klarar språket. Nu ger farmor och jag dig en stor kram.

2010-10-12 @ 14:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0