28 November

Idag var det första advent. Så dagen började med ett besök till kyrkan. Till den svenska kyrkan. Men gudstjänsten var halvt på norska, men det gick bra ändå. Efter gudstjänsten var det kyrkkaffe som vi drack i solen. För idag var det minsann finfint väder.
.
.
Efter kyrkan gick jag, Ullis, Cilla och Johan till ett café och pluggade. Efter ett tag gick Cilla och Johan. Då slutade ajg och Ullis att plugga och gick ut och satte oss i solen och drack kaffe istället. Det var rätt så najs. Sen gick vi hem till Ullis. Där lyssnade/sjöng vi julsånger, kollade lite på hennes kläningar inför Barcelona (PÅ TORSDAG!) och jag låg på hennes spikmatta. Sedan drack vi och Nora te, åt mackor och kollade på Sunes jul. Oj vad jag gillar gamla julkalendrar. (Jag är väl än av få som fortfarande tittar och tycker att de nya är bra också. Men ibland kan jag inte låtabli att tänka att det var bättre förr).
.
.
Sen gick jag hem och då var Chicas bästa kompis här och kollade på simning på tv. För hennes dotter var med, och vann guld i EM i simning. Rätt coolt tyckte jag. Och hon vart så glad att ho började gråta. Och skrek och hade sig gjorde dom också. Men det är iofs inte så ovanligt när soanjorer kollar på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0