26 November (fredag)

Igår (fredag) var jag i skolan från klockan 11 till klockan 23. Alltså i 12h. Okej då, ett avbrott på 2h då jag var och åt lunch på Da Vinci som ligger ungefär 2 min från skolan.
.
Vi hade julpynt/julbak/filmkväll på skolan. Och det var väldigt mysigt. Lite julstämning fick man allt. Så det var bra. Men jag längtar lite hem till den riktiga julstämningen. Och alla människor hemma. Bara så ni vet.
.
Lussebullsbak



.
Sen gick jag och Cillen hem till Ulrika och tittade lite på Sex and the City. Det var mysigt.På vägen hem upptäckte vi att de hade tänt all julgatubelysning. Det var finfint.
.
Jul-cillar

Kommentarer
Postat av: Olivia

SARIS! :D

Postat av: cillen

haha, gillar "julcillar"!! ;)

2010-11-27 @ 15:43:26
URL: http://arenque.blogg.se/
Postat av: pappa

Tur att Chica inte städat bort dina stövlar ;-)

2010-11-28 @ 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0