23 November

Idag har jag varit i skolan. På håltimmen gick jag, Ulrika, Olivia och Linnea och drack kaffe vid feriaplatsen. Vi skulle egentligen gå på marknaden, men fastnade på ett café istället. Som vanligt alltså. Sen var det skola igen. Och sen gick jag och Ulrika och pluggade på ett annat café. Jag tog te för jag inte vill inte få bruna(re) tänder. Men sen upptäckte jag att te inte gör en mätt. Så det fick bli en kaffe också. Som vanligt alltså.
.
På samma café satt Rebecka och några till. Dom höll på att boka sin Barcelona-resa. Så varför inte tänkte vi och bestämde oss för att följa med. Så nu ska jag till Barcelona nästa torsdag. Det kommer blir awesome. (Okej, så spontan är jag inte, vi hade funderat på det innan, men liite spontanare än vanligt må jag säga att jag var).
.
Sen följde jag med Ulrika hem. Sen frågade hennes värdmamma om jag ville äta där. Och självklart ville jag det. Så så blev det. Vi satt och pratade och åt och drack te i över två timmar. Jag, Ulrika, Nora som äulrika bor med och deras värdmamma Charo. Trevligt var det. Väldigt trevligt.
.
Kom hem för en timme sen och nu sitter jag här.
.
Ett halvintressant inlägg om en halvintressant dag.
.
P.S. Jag är hemma om en månad. Det känns ganska konstigt. Men det känns bra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0