21 November

Igårkväll var jag och Ulrika hemma hos Cilla och Moa och hade filmkväll funkan-style. Detta betyder att man tittar på film på en dator och sitter i en säng. Ingen soffa och tv här inte, sån lyx har vi inte här. Närmare bestämt tittade vi  på Eva&Adam fyra födelsedagar och ett fiasko. Himla kul film det där alltså, sjukt länge sen jag såg den.
.
Idagdagen har spenderats först med Cillen&Moa på marknaden som ligger precis där vi bor och sedan pluggandes på ett café med samma tjejer och Ulrika.
.
För övrigt är det MADELEINE RAGNELLS FÖDELSEDAG! GRATTISGRATTISGRATTIS FINA VÄN! Jag saknar dig och hade gärna varit i Aussieland med dig! <3
.
Nej, nu är det fotboll som gäller!
.
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: aussie maddie

åh tack så jättemycket finfina du. Hade mer än gärna varit hemma igår faktiskt, dagen i ära var den tråkigaste hittils här vilket gjorde att jag fick hemlängtan och ville bara hem, bra födelsedag va? :) nästa år ska vi fira, 18 barre fan!!! haha. <3

2010-11-22 @ 09:03:56
Postat av: Ida

söta ni är :) skymtar allas vår bästa vän bland böckerna... :D

2010-11-22 @ 17:18:48
Postat av: Ida

söta ni är :) skymtar allas vår bästa vän bland böckerna... :D

2010-11-22 @ 17:18:49
Postat av: Ida

söta ni är :) skymtar allas vår bästa vän bland böckerna... :D

2010-11-22 @ 17:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0