20 November

Det är bara 35 dagar kvar till julafton, herrejesus! Och om en vecka är det första advent. Tiden går så sjukt snabbt. Men jag som är ett stort fan av julen älskar såklart att gatorna blir dekorerade och fina. Jag har till och med köpt min första julklapp. Och jag måste säga att jag är vääldigt nöjd med den, hoppas den kommer uppskattas.
.
Idag har varit en mysig dag. Först kollade jag lite på webb-tv. Sen skypade jag med Ida, och som jag saknar den där tjejen alltså, hon är himla bra ska ni veta!
.
Vid 2-tiden mötte jag upp Ulrika och vi gick och tog en kaffe.
.
.
Sedan blev det dags för lunch och Ulrika och jag gick till Miramar och åt wraps och sallad, gött!
.
.
Sedan träffad vi Cilla, Moa och Johan och tillsammans traskade vi allihopa upp till Castillot, som är ett ty gammalt slott vi alltid tänkt gå upp och kolla på men det aldrig blivit av, men idag blev det av. Vi (läs:jag) var dock för snåla för att betala de 2 euro det kostade att gå in, så vi nöjde oss med att titta från utsidan. Man vill ju inte betala för att titta på sten...
.
.
Sedan gick vi till Miramar och shoppade lite, alla kom hem med en påse från blanco...
.
.
Och sedan blev det en kaffe till
.

Kommentarer
Postat av: pappa

Tror nog du skulle fixat Harry P på spanska också. Du pratar ju som en infödd.

Dert verkar lte kallt hos er nu. Men inte som hos oss. Nästa vecka börjar vintern enligt prognosen.

Kram pappa

2010-11-21 @ 00:21:41
Postat av: Sara

Pappa: Haha, njaa är inte så säker på det...Ja, det är lite kallare igen, men när det är soligt är det varmt i solen. Fast idag var det moln..

Kram

2010-11-21 @ 02:05:52
Postat av: Ida

Du är himla bra Sara! Och sluta (nej gör inte det) upp med att ha en så rolig blogg, jag får dåligt samvete för att min är så ouppdaterad!

2010-11-21 @ 10:34:22
URL: http://knockonmydoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0