18 November

Idag hade vi lab för första gången i skolan. Det var kul. Haha, ganska iallafall. Sen åkte vi på teater i Malaga. Den kan har varit bra. Ärligt talat vet jag inte. Jag var så trött att jag höll på att somna och hade slutna ögon nästan hela tiden. Tur att min cultura-lärare förklarade hela pjäsen sen.
.
Efter skolan satt jag kvar och "pluggade" lite. Gick sådär.
.
Sen gick jag och drack kaffe med Cilla, Moa och Johan. Oj vad jag gillar dom där människorna, ni kan inte förstå hut glad jag är att jag träffat dom! (Märk förresten hur jag i varje inlägg skriver "drack kaffe" istället för fika. Detta är såklart medvetet och för att jag inte vill verka som en tjockis som håller på och fikar heela tiden!)
.
Nu är jag lite tankspridd. Men sån är ju jag, ibland tänker jag alldeles för mycket. Jag borde lära mig att leva i nuet, ta vara på tiden och inte tänka på det som kommer hända sen!
.
Var föresten på Zumba på gymmet. Det var askul! (Japp, sån zumba som på tv-shop!)
.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: ELlen

då tycker jag att du kan övertala mamma att köpa det! :D



puss

2010-11-18 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0