14 November

Madrid was awesome! Kommer åka tillbaka, ett som är säkert. Skriver mer och visar lite bilder imorgon, orkar inte idag.
.
Idag har jag, förrutom åkt buss i massa timmar, träffat Ulrika. Det var ett kärt återseende vill jag lova och det ska bli kul att visa henne skolan och så imorgon. JAG ÄR SÅ GLAD ATT HON ÄR HÄR och hoppas att hon ska trivas bra här.
.
För övrigt tyckte min värdfamilj att jag blivit sämre på spanska sen jag åkte till Madrid. Och jag var borta i två dagar, undra hur det blir under jullovet då? Jaja, jag tyckte (och tror också att dom tyckte) att det gick bättre och bättre ju mer jag pratade med dom. Vi hade ett långt och givande samtal om kyrkor, Madrid och vad dom hade gjort i helgen.
.
För övrigt nummer två så tyckte dom att det var sjukt kul att jag råkade säga "entrenar inglés"(entrenar = träna sport typ) istället för "practicar inglés" (som ungefär betyder öva). Hon tyckte det var så kul att hon var TVUNGEN att berätta det för Pepe, som också tyckte jag var typ dum i huvudet. JÄTTEKUL.. HA.HA. Nejdå, jag är inte bitter.
.
Nu blir det Grey´s för hela slanten.
.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh lyxo som har varit i Madrid! Saknar er båda två

2010-11-15 @ 18:16:40
Postat av: louise

hahahhaahaha, detaljer!

2010-11-17 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0