11 November

Jag ska nog börja svara på kommentarerna. Jag kan ju inte klaga på få kommentarer när jag inte svarar på
dom. Var är bäst att svara egentligen, i kommentarsfältet eller i ett inlägg?
.
Så. Louise: Jo skolan går bra. Om jag ska vara ärlig är skolan här lättare än Dagy, men det känns bra. Och jag saknar dig med, sjukt mycket!
.
Min kära kompis Emelie har åkte till Kenya för att gå i skolan där. Och hon har en blogg, och hon länkade till moi! Så hon förtjänar en länk. Fast det kanske inte är så mycket att ha egentligen. Men ändå, det är alltid något.
.
Jag har ett problem också. Imorgon åker jag till Madrid. Vi ska sova över i två nätter. Nu till problemet; jag har inget att packa i! Jag kan ju inte komma där med värsta resväskan. Får väl bli att packa i påsar igen... Nä, men ett problem är det, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Farfar

Var rädd om dig när du strosar på Madrids gator. Kanske stöter du på en matador på väg till tjurfäktning på arenan. Akta dig för hans blodiga händer. Glöm inte att besöka Pradomuseet och Centro de Arte Reina, där man visat Picassos Guernica.

Lycka till - farmor hälsar.

2010-11-12 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0