10 November

En lite halvrolig sak sådär var att min värdmamma antagligen hade glömt att jag skulle komma hem igår. Och därför fanns det ingen middag till mig. Jag väntade och väntade men hon kom aldrig. Till sist tog jag lite tortilla som var kvar sedan dagen innan då jag och min familj varit där på middag. Och tur var det, för hon hade inte kommit hem vid halv tolv då jag gick och la mig. Hon var iallafall glad och se mig idag och jag fick både kramar och pussar (jag visste inte att man kramades här!).
.
En annan kul sak är att jag fick tillbaka vad jag trodde var mitt sämsta arbete. NÅGONSIN. LKändes otroligt obra. Men jag fick ett MVG. Inte ens ett minus. Life keeps surprise you. Åren med Maria i skarpäng gav något bra (inte bara ångest och men för livet) iallafall, så det var ju skönt att veta.
.
Saknar redan min familj. Tur att det är mindre än 6 veckor kvar till jul!
.

Kommentarer
Postat av: pappa

Kunde du inte be abuelan laga till något lätt:-)?

Grattis till historiaprovet. Du kanske brås på pappa..

kram

2010-11-11 @ 08:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0