1 November

I lördags var det Halloween (eller det var väl igår egentligen, men jag firade det i lördags). Kvällen började med att vi var kanske 20-25 personer hemma hos Gabby och sen drog vi ut på stan. Det var en himla lyckade kväll!
.




Igår var jag och Olivia på café Baskin och tanken var att vi skulle plugga. Istället letade vi resor till Sierra Nevada på sportlovet. Men herregud vad dyrt det är! Lite plugg fick vi också gjort. Idag ska jag också plugga med Olivia, men vi ska gå till ett annat café (ja, det finns andra cafeer här också!) som heter Barista ochg är typ svenskt (tror jag). Nej nu måste jag skynda mig, vi ska ses snart och jag har fortfarande pyjamas!
Ha en bra dag!
.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0